banner di costumi da bagno
BLOG
Siete quì: A casa » Blog » Cunniscenza » Cunniscenza di un costume da bagno in una sola pezza » Guida di i costumi da bagno per l'omi 2023

Guida di i costumi da bagno per l'omi 2023

Viste: 208     Autore: Wenshu Tempu di Publicazione: 04-12-2023 Origine: Situ

Inchiesta

buttone di spartera facebook
buttone di spartera twitter
buttone di spartera di linea
buttone wechat spartera
buttone di spartera linkedin
buttone di spartera di pinterest
buttone di spartera whatsapp
buttone di spartera Snapchat
sparte stu buttone di spartera
Guida di i costumi da bagno per l'omi 2023

Truvà a swimsuit per sè stessu o per u vostru cumpagnu pò esse difficiule quandu ci sò tanti pussibuli dispunibuli, sia aspittendu l'estate chì vene o u viaghju di famiglia imminente.Dipenderà da u tipu d'attività chì fate è ciò chì si senti còmode per voi quandu sceglite a durata è u stile.

U swimwear per l'omi hà una storia recente.In un ritrattu di Frédéric Bazille di u 1869, un omu in costume di bagnu hè vistu per a prima volta in a storia.Puderete esse maravigliatu d'amparà chì alcuni di i primi swimsuits per l'omi eranu 'suits tank', vistimenti solidi di culore scuru chì coprenu tuttu u corpu di l'omu da a testa à i pedi.I costumi da bagno ùn sò micca ridotti solu à i tronchi chì simu abituati à vede nantu à a spiaggia finu à a mancanza di tela in l'anni 1940.Oghje, ci sò parechji swimsuits diffirenti per sceglie, facendu decide di ciò chì purtassi prima di andà à a spiaggia un pocu di difficultà.

Dunque, permettemu di fà u vostru prossimu viaghju à a spiaggia una vittoria cù un equipamentu còmode è protettivu di u sole chì durà stagione dopu stagione.

L'essenziali di u costume da bagno

I trè caratteristiche più impurtanti di u swimsuit ideale sò cunfortu, fit, è stile.Fortunatamente, i nostri rashguards è i nostri costumi da bagno cuntenenu SPF 50, cusì sarete sempre prutetti da u sole.

A maiò parte di i picciotti sanu digià s'ellu volenu un vestitu cù un liner, è avemu dui opzioni.Dipende da ciò chì truvate per esse còmode.U massimu in cunfortu serà furnitu cù un cordone di cordone, chì furnisce l'adattazione ideale di a cintura.

A scelta di un tessulu stretchu aiuta à simplificà a vita in i ghjorni chì site più attivu.In questu modu, i vostri tronchi di nuote vi si adattanu sia chì andate à l'acqua à a spiaggia per catturà l'onda perfetta o praticà u yoga.

Prutegge a vostra pelle

L'applicazione di una crema solare pò riduce significativamente e vostre probabilità di sviluppà una crema di u sole.Purtate sempre una crema solare SPF alta per prutege a vostra pelle.Sicondu a quantità di a vostra coscia chì vulete esse esposta à u sole, i nostri tronchi di natation per l'omi venenu in lunghezze di 6', 8', è 9'.

L'occhiali di sole UV è un cappellu largu per prutegge i vostri ochji è a faccia da i raghji di u sole sò duie misure supplementari di prutezzione di u sole cruciali.

I pantaloncini di bordu di l'omi facenu u ghjornu grande per quelli chì pruvate à catturà e migliori (o ragiunate) onde.Vi dà a quantità adatta di flessibilità quandu navigheghja è prutegge e vostre cosce da a vostra surfboard.

Avemu cupertu quandu si tratta di dimensioni.E pussibulità di taglia per i tronchi di natazione sò notevolmente allargate.

Dopu avè lettu nantu à e numerose alternative di costume di bagnu, duvete esse cuscenti chì pudete avè tutte e caratteristiche necessarie per u vestitu ideale senza sacrificà u gustu o a personalità.Indipendentemente da a vostra estetica, sceglite trà una varietà di mudelli è culori.Avemu i vestiti chì avete bisognu, s'ellu vulete un mutivu nauticu cum'è barche à vela o pesci o un vestitu di culore solidu chì serà tradiziunale è s'accorda cù qualsiasi cammisa chì l'accoppiate.

Coperta u torsu

Avete sempre bisognu di imballà uni pochi di cose dopu avè decisu nantu à u vestitu adattatu per u vostru ghjornu di esplorazione è uttene u calzari d'acqua ghjustu per i vostri pedi.Unu di quelli pò esse essenziale, soprattuttu per quelli chì anu a pelle sensitiva.I rash guards di l'omi pò esse cruciali postu chì vi furniscenu un flair distintivu è vi permettenu di passà più tempu fora à u sole.

Abiti per i zitelli

Per rispettà a parsunalità di u vostru zitellu, i picciotti i tronchi di natari venenu in una varietà di dimensioni è, più cruciali, disinni è mudelli.Dopu à a so crescita più recente, quandu hà superatu a mità di a so robba, Junior hà senza dubbitu bisognu di un novu vestitu.I rash guards di i zitelli ponu offre una strata supplementaria di prutezzione per ùn avè micca preoccupatu quant'è quandu serà difficiule di riapplicà a crema solare parechje volte durante u ghjornu.Di sicuru, hè sempre una bona idea di portà una tenda di sole o ombrello per furnisce l'ombra da u sole quandu si face un pocu forte.

Avemu tutti i vestiti apprupriati per assicurà chì avete l'adattazione ideale è u cunfortu per una sperienza divertente, sì avete bisognu di un vestitu per a festa in spiaggia o chì u vostru ghjovanu vole un rashguard per a so prossima data di ghjocu in piscina.

Menu di cuntenutu
CONTATTACI
Basta à compie stu furmulariu rapidu
RICHIEDA UNA QUOTE
Richiede un Quote
Cuntatta ci

Nantu à noi

20 anni prufessiunali di Bikini, Costumi da Bagno Donna, Costumi da Bagno Maschili, Costumi da Bagnu per i zitelli è Produttore di Bra Lady.
 

Ligami rapidi

Catalogu

Cuntatta ci

E-mail: sales@abelyfashion.com
Tel/Whatsapp/Wechat: +86-18122871002
Add: Rm.807, Bldg.D2, Tian'an Digital Town, Nancheng, Dongguan City, Guangdong Provice, China
Copyright © 2024 Dongguan Abely Fashion Co.,Ltd.Tutti i diritti riservati.